Jak wybrać idealne opakowanie wysyłkowe dla branży e-commerce?

Materiał zewnętrzny
2 komentarze

Jeżeli rozkręcasz biznes w sieci, musisz znaleźć odpowiednie pudełka wysyłkowe na swoje produkty. Wbrew pozorom, wybór wcale nie jest prosty. Opakowania muszą gwarantować najwyższy poziom bezpieczeństwa różnego rodzaju przedmiotom, a ponadto powinny dobrze się prezentować. Jak znaleźć odpowiednie opakowania? Jakie kryteria wziąć pod uwagę podczas zakupu? Co mamy do wyboru? Sprawdź. 

1. Pudełko z nadrukiem – oryginalna i skuteczna reklama

Jeśli chcesz osiągnąć sukces w biznesie online, musisz wykorzystać każdą nadarzającą się okazję do budowania swojej pozycji na rynku. Właśnie jedną z takich okazji jest zaprojektowanie unikalnych opakowań z nadrukiem. Pudełko w kolorach kojarzonych z firmą będzie prezentować się znacznie lepiej niż szary karton. Ponadto na opakowaniu można umieścić logo i hasło reklamowe. Dzięki temu Twoja marka jeszcze bardziej zapadnie klientom w pamięć. Dobrym pomysłem jest nadrukowanie na pudełku podziękowań za zakup w różnych językach lub umieszczenie nieco bardziej osobistej wiadomości powiązanej z charakterem produktu. Jeśli sprzedajesz akcesoria ślubne, taka wiadomość może brzmieć następująco: „Dziękujemy, że to właśnie z nami chcesz dzielić ważne chwile” lub „Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia”. Firmy oferujące produkty młodzieżowe mogą pozwolić sobie na nieco mniej formalny sposób komunikacji i wybrać zabawne grafiki lub cytaty. Dzięki spersonalizowanemu nadrukowi pudełko przeistoczy się w oryginalną reklamę, która pomoże marce nawiązać relację z klientem. Obawiasz się, że nie jesteś w stanie samodzielnie zaprojektować atrakcyjnych opakowań do wysyłki towaru? Nic straconego. Wystarczy wejść na stronę: https://kartony24.eu/, a profesjonalni graficy przygotują niepowtarzalny projekt odzwierciedlający charakter Twojej firmy.  

2. Karton fasonowy – klasa i elegancja

Liczy się nie tylko grafika, ale również kształt opakowania. W e-commerce świetnie sprawdzają się pudełka fasonowe. Są płaskie, a do ich złożenia nie trzeba używać taśmy klejącej, dzięki czemu na tekturowych ściankach nie znajdziemy nieestetycznych pasków. Niewątpliwą zaletą kartonów fasonowych jest również to, że zajmują niewiele miejsca w magazynie, a ich złożenie jest bardzo proste. Kilka ruchów i gotowe! Wystarczy wybrać pudełko fasonowe w białym kolorze lub zamówić karton fasonowy z nadrukiem, potem umieścić w środku bibułę pakową albo wełnę drzewną, a zapakowany produkt nabierze klasy i elegancji. 

3. Kartony z automatycznym dnem

Kiedy liczba zamówień rośnie, każda sekunda staje się na wagę złota. Jeżeli zależy Ci na przyspieszeniu procesu pakowania i wysyłki towaru, wybierz opakowania z automatycznym dnem. To rewolucyjne rozwiązanie, dzięki któremu karton zostanie złożony w mgnieniu oka. Wystarczy tylko ścisnąć pudełko z obu stron, a ono natychmiast przybierze właściwy kształt. Bez taśmy, nożyczek i innego rodzaju akcesoriów. Nie może być łatwiej i szybciej!

4. Kartony do paczkomatów i automatów pocztowych

Automaty stają się coraz chętniej wybieraną formą wysyłki.  Zdecydowanie warto więc korzystać z dedykowanych kartonów do paczkomatów, które pasują do rozmiaru skrytek o różnych gabarytach. Nie musisz już wymierzać każdego pudełka i zastanawiać się w jakiej skrytce go umieścić. Odpowiednie kartony będziesz mieć zawsze pod ręką. Co więcej, wybór pudełek do automatów wysyłkowych jest już naprawdę duży. Dostępne są opakowania trzy- i pięciowarstwowe, fasonowe i klapowe, brązowe, białe i z nadrukiem. 

5. Kartony pięciowarstwowe

Kartony 5-warstwowe to kartony do zadań specjalnych. Zapewniają bezpieczeństwo szczególnie delikatnym lub bardzo ciężkim przedmiotom. Idealnie nadają się do wysyłki urządzeń AGD i RTV, ale także do pakowania obrazów, kompletów naczyń czy części samochodowych. Dodatkowe warstwy tektury znacznie zwiększają wytrzymałość konstrukcji pudełka, dzięki czemu opakowanie jest bardziej odporne na zgniecenia, przedarcia i innego rodzaju uszkodzenia. Takie pudełko to najlepsza gwarancja bezpieczeństwa zawartości.

Pamiętaj, że idealne opakowanie dla branży e-commerce powinno być wytrzymałe, praktyczne i musi odpowiednio się prezentować. Warto poświęcić nieco uwagi na wybór odpowiednich pudełek wysyłkowych, by uniknąć uszkodzeń towaru i zapewnić sobie skuteczną reklamę firmy. 

Subscribe
Powiadom o
guest
2 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Joanna

Świetny i pomocny post.

Zobacz także

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki. Akceptuj Polityka prywatności

Polityka prywatności